De terugkomst

17 november 2013 - Salvador, Brazilië

Voila,

De 10 weken zijn voorbij en dus is het tijd om terug te keren naar het vaderland. Tijdens deze 10 weken zijn we van de oostkust doorheen Zuid-Amerika naar de westkust getrokken. En het moet gezegd zijn, veel herhaling hebben we niet op onze boterham gekregen. Zuid-Amerika is werkelijk een prachtig continent. We hadden vooraf nooit gedacht dat we ons hier zo zouden thuis kunnen voelen. Echt een aanrader voor iedereen. Tips and tricks kunnen dan ook afgehaald worden op de welgekende adressen.

En wat hebben we daar allemaal geleerd... Vele kleine dingen, zoals tijd te maken om te genieten en niet te snel alles laten voorbij te gaan.  Maar het leukste is toch dat we 10 weken elk uur van de dag samen zijn geweest waarin we, kleine akkefietjes buiten beschouwing gelaten, de hele tijd genoten hebben van elkaars gezelschap. En zoveel tijd besteed je in het dagelijks leven nooit samen. Deze relatietest hebben we dan ook prima doorstaan ;). Een bank vooruit en een kus van de juffrouw!

Jammer genoeg was dit ons laatste reisverhaal (tenzij er verzoeken komen om ons ook in Belgie te volgen). Daarom kijken we nu met een droef gezicht naar onze belevenissen, maar ongetwijfeld bezorgen ze ons nog vele jaren plezier en gelach.

Wij groeten en danken u!

1. Suzanne:
    17 november 2013
    Het was zeer leuk om jullie al die tijd te kunnen volgen.
  2. Onsia:
    17 november 2013
    Tot morgen globetrotters ;)
  3. De Preter Ria:
    17 november 2013
    Dit vind ik het mooiste verhaal van jullie ganse blog !
    Nu samen verder aan een nieuw verhaal !